nl
Inloggen


Inloggen Registreer
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Bestelling annuleren

 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Indien u uw bestelling wilt annuleren kunt u contact op nemen met onze klantenservice via info@hoesjesland.n

Zodra uw bestelling succesvol is geannuleerd, komt uw betalingsverplichting te vervallen. Eventuele betalingen worden dan zo spoedig mogelijk teruggestort. Het is mogelijk dat uw bestelling niet meer geannuleerd kan worden omdat deze al is verwerkt. In dit geval ontvangt u een e-mail waarin wij aangeven dat de zending aan onze bezorgdienst is overgedragen. U kunt uw bestelling uiteraard binnen 14 dagen retourneren. 

Bestelling geannuleerd door Hoesjesland.nl

 

Waarom is mijn bestelling geannuleerd door Hoesjesland.nl
Bestellingen worden om verschillende redenen handmatig danwel automatisch geannuleerd in ons systeem. Als dit bij u het geval is, ontvangt u hiervan bericht. Bij een geannuleerde bestelling vervalt uw betalingsverplichting of u ontvangt het reeds betaalde bedrag terug.

Een artikel of een bestelling wordt geannuleerd om uiteenlopende redenen, bijvoorbeeld:

  1. Het artikel is niet leverbaar

  2. De bestelling is na 14 dagen nog niet betaald

  3. Uw betaling via AfterPay is niet geautoriseerd

  4. U hebt twee bestellingen geplaatst met dezelfde inhoud, waarvan één betaald, en één niet betaald


Vóór annulering wordt u altijd geïnformeerd over de stappen die u kunt nemen om annulering te voorkomen.

Mocht de bestelling in uw ogen onterecht zijn geannuleerd of mocht er onduidelijkheid zijn over de oorzaak hiervan, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Betalingsherinnering

 

Waarom heb ik een betalingsherinnering ontvangen?
Wanneer u een betalingsherinnering hebt gekregen, dan hebben wij voor (een deel van) de betreffende bestelling nog geen betaling van u ontvangen. Wij vragen u dan het openstaande bedrag zo snel mogelijk te betalen.
 
Hoe kan ik mijn betalingsherinnering betalen?
In de mail van de betalingsherinnering staat exact beschreven hoe u moet betalen.
 
Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, maar ik heb al betaald
Wanneer u een betalingsherinnering hebt ontvangen en u hebt de betaling langer dan vijf werkdagen geleden voldaan, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail. Wij vragen u om de volgende gegevens betreffende uw betaling mee te zenden:

  1. Wanneer hebt u het aankoopbedrag overgeschreven?

  2. Naar welk rekeningnummer hebt u het aankoopbedrag overgeschreven?

  3. Vanaf welk rekeningnummer hebt u het aankoopbedrag overgeschreven?

  4. Wat hebt u vermeld in de omschrijving?

Zodra wij deze informatie van u hebben ontvangen, kunnen wij uw betaling zo spoedig mogelijk controleren en afronden.

Terugstorttermijnen

 

Ik heb mijn artikel geretourneerd of geannuleerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
U krijgt uw geld tussen 2 en 5 werkdagen terug gestort op uw rekening indien wij de retourzending correct hebben ontvangen en goedgekeurd. Bij annuleringen geldt dezelfde termijn.

Als u hebt betaald met creditcard of Maestro, houdt u dan rekening met een verwerkingstijd van 3 weken.

Garantie en defecten

 

Hoesjesland.nl staat voor het leveren van kwalitatief hoogstaande producten. Daarom wordt er een standaard garantie van 6 maanden geleverd en op bepaalde merkproducten zelfs 12 maanden of langer indien anders aangegeven. Garantie geldt niet voor defecten die veroorzaakt zijn door verkeerd of intensief gebruik of slijtage.

Schade bij levering

 

Hoesjesland.nl controleert en verpakt al onze producten met veel zorg. Het kan echter voorkomen dat een product niet in goede staat wordt ontvangen. Heeft u een product beschadigd of defect ontvangen dan verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen met info@hoesjesland.nl alvorens u het product retour verzend. Wij proberen dan samen met u een passende oplossing te vinden.

Retourneren

 

Bij Hoesjesland.nl staat klanttevredenheid voorop. Indien u niet tevreden bent met uw bestelling zullen wij ons uiterste best doen een passende oplossing te vinden zodat u toch nog tevreden bent. Hoesjesland.nl geeft u 14 dagen om uw bestelling naar ons te retourneren. U kunt dan kiezen uit een vervangend product, een tegoed bon of teruggave van het aankoopbedrag.

Voorwaarden bij retourneren

 

U als koper draagt het risico van de retourzending in het geval deze zoek raakt. De volgende voorwaarden zijn van toepassing:

  1. Producten moeten binnen 14 dagen retour gezonden worden, deze termijn gaat in na ontvangst van de bestelling.

  2. Zowel het product als de fabrieksverpakking moet in originele en goede staat retour gezonden worden.

Uitzonderingen

 

Er zijn uitzonderingen voor bepaalde producten die niet kunnen worden geretourneerd. De volgende producten zijn:

  1. Producten die eenmalig gebruikt kunnen worden zoals screenprotectors, tempered glass en vloeistoffen (indien de verpakking is geopend).

  2. Producten die niet hergebruikt kunnen worden i.v.m. hygiëne, zoals (in-ear) oordopjes en headsets (indien de verpakking is geopend).

  3. Producten die zijn beschadigd of incompleet zijn buiten onze schuld.

Producten waarvan de fabrieksverpakking niet aanwezig of beschadigd zijn.

Hoesjesland.nl maakt gebruik van cookies.